ISO Certificering

NOA is vanaf september 2020 ISO gecertificeerd (door TÜV Nederland).

NOA heeft twee certificaten behaald:

     ISO 27001 Informatiebeveiliging

    ISO 9001 Kwaliteitsmanagement

Met deze certificaten laat NOA zien te voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van informatiebeveiliging en kwaliteit van haar organisatie en management. 

Klik hier voor ons ISO 27001 certificaat

Klik hier voor ons ISO 9001 certificaat

ISO 27001

ISO 27001 is een wereldwijd erkende norm op het gebied van informatiebeveiliging. Deze internationale norm is van toepassing op alle typen organisaties (bijvoorbeeld commerciële ondernemingen, overheidsinstanties, non-profitorganisaties). De norm specificeert eisen voor het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren, beoordelen, bijhouden en verbeteren van een gedocumenteerd Information Security Management System (ISMS) in het kader van de algemene bedrijfsrisico's voor de organisatie. ISO 27001 en ISO 9001 wordt gepubliceerd door de International Standardization Organization (ISO), tot stand gekomen door een samenwerking tussen organisaties wereldwijd en door de wol geverfd door toepassing in talloze bedrijven.

Met de ISO 27001 certificering laten we zien dat we voldoen aan alle eisen rondom informatiebeveiliging. Met ingang van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR) in Europa zijn de regels rondom gegevensbescherming aangescherpt. We laten met de certificering zien dat ons managementsysteem voor informatiebeveiliging daar helemaal aan voldoet en prima op orde is en blijft! 

ISO 9001

In vrijwel iedere sector is ISO 9001 een begrip: het is een internationaal erkende norm op het gebied van kwaliteitsmanagement. In Nederland wordt de norm gepubliceerd door NEN met als volledige titel NEN-EN-ISO 9001. ISO 9001 is een een maatstaf voor transparantie en betrouwbaarheid. Kwaliteitsmanagement komt terug in alle onderdelen van het proces in onze organisatie. Ons kwaliteitsmanagement zorgt ervoor dat onze producten en diensten voldoen aan de behoeften, eisen, wensen en specificaties van onze klanten, maar ook van andere belanghebbenden. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan wetgeving. Met ISO 9001 kwaliteitsmanagement borgen we de continue verbetering van kwaliteit zodat we steeds beter aan de behoeften van onze klanten kunnen voldoen.